Katastrofläge

Hej fina ❤️

Tisdag och jag har precis pratat med mamma 
Till 95 procent kommer hon nog hem i morgon 

Planer i påsk 

Fram till fredag ska jag vara i Flen
Lördag - påskafton och den årliga påskfrukosten med hela H:s familj 

Söndag - vila - sova - mys 

Måndag - Pamela kommer hit och fixar mitt katastrofhår

Kolla hur äckligt fult det är 



Vidriga äckliga frippa 😡


Ska bli så underbart att bli ompysslad 
Färgval har vi pratat om men ni får se sen men det lutar åt brunt med slingor eller ombre ?   

 
Nu ska jag ta en promenad med hundarna och sen ska jag laga Enchiladas 

  Kram på er // Maria  


Kommentarer
Postat av: Therese

Slingor!! Är så fint såhär mot våren :)
Haha vi ska också äta enchiladas idag! Med köttfärs istället för kyckling för kyckling är så svårt att svälja när man har halsfluss. Men gott ändå! Älskar all mat med snällt ost! Syns ju på mig också om man säger så haha.
Ha en fin dag nu ❤

Svar: Tack
Maria Höglund

2017-04-11 @ 12:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0