Klarade det

Nu har Kalle fått truckkortet 

Grattis lilleman 

Det var svårare än han trodde , dels pga trucken sen har Coca-Cola väldigt mycket krav och regler 

Om man kom 1 minut försent så fick man inte ens gå utbildningen 
4 st kom försent i fredag och skickades hem direkt och jobbet är INTE deras längre 

En hade inte gjort slutproven på testen hemma så han vart också hemskickad och miste chansen 
Dom är stenhårda 👏👏👏heja Cola 

Jag tycker det är skitbra 
Jag tycker man är redo och på plats minst en kvart innan jobbet / utbildning 


Dom var 15 st från början men endast 10 som fick gå hela helgen och klarade utbildningen och därav truckkort och jobbet är säkrat




Här har Kalle lastat 4 pall på varann 


👏👏👏👏

Nu väntar jag in honom och jag har gjort hans favvo

Pannkakor 


❤️/ IA


Kommentarer
Postat av: Therese

Ååå grattis!! Vad duktig han är!!
Jag tycker det är skitbra med hårda regler! De som sköter sig ska få jobbet och de andra får skylla sig själva.
Jag gjorde pannkakor åt Charlie idag med, men råkade visst trycka i mig 2 st själv också trots att jag ska äta entrecote med Johan ikväll. Suck vilken bra karaktär jag har..
Ha en fin kväll! Kram Therese

Svar: hahhaha ja med (3 st ) kram
Maria Höglund

2017-04-23 @ 17:27:13
Postat av: Jossan🌸

Grattis Kalle! Vad roligt!👍 Kram Maria!

Svar: Tack
Maria Höglund

2017-04-23 @ 21:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0