Lördag & söndag

God morgon 

Jag vaknade 5 och vi väckte Kalle 5.30

I går fredag vart det besök här hemma av kricka och Alex
Trevligt 
Det vart lite surr och fika innan dom åkte vidare 

Senare på kvällen så blev det film 

ARRIVAL 

Jag gillade filmen 
Jag gillar mystiken av utomjordingar 
Klart dom finns 👍


I dag är det söndag och jag är ensam hemma just nu 

Kalle är ju på Coca-Cola och Henning har åkt till golfbanan ( premiär ) 

Jag njuter lite av ensamheten , när H är klar ska vi åka ner till Tyresta by och ta en promenad med Sune 

Jag hoppas på lite sol i eftermiddag så man kan sitta ute en stund 
Man är blekare än blekast och fetare än fetast 
Ingen fin combo 


Vi ses här senare / Love IA 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0