Mamma är hemma

Hej 

Jag kom till Flen vid 9.30 tiden i dag , jag åkte hem till mammas lägenhet och lämnade hundarna och sen tog jag en promenad till Willys 

Jag handlade lite smått & gott till mamma så hon lätt kan fixa lite mat 
Soppor
Korv med bröd
Risgrynsgröt
Frulle
Bröd
Mjölk 
Och självklart lite påskgodis till henne 
Och lite till middagen 

När jag kom tillbaka så dammade jag lite, tvättade
Bytte duk
Dammsög 
Skalade potatis mm

Precis när jag vart klar runt 11.45 kom mamma hem 
Jag trodde hon skulle komma runt 13-14 tiden 

När  hon kom hem packade hon upp, vi tvättade lite mer och sen åkte vi bussen till c för att hämta ut hennes nya mediciner 

När vi var klara där tog vi en liten promenad !

Till middag gjorde jag min torskgryta med dill och tomat och kokt potatis 
Det vart jättegott och nu på kvällen har vi bara tittat på tv och ätit lite kex och chips 

 Nu har vi båda lagt oss, vi är skit trötta 

Här kommer några bilder 


God natt // Maria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0