Pass, fika och shopping

Ångest  efter trippen till handen i dag 

Hatar när man kollar kontot efter turen på byn 
Jag skulle göra pass hos polisen 👍
Men det andra som kom med hem var inte planerat

Det vart en body till bebis 
Lite smått på H&M till håret
Tröjan på Lindex 
Bikini från Triumph 

Sen träffade jag upp inger för frukost/brunch 

Jag åt en varm smörgås som var helt färglös 

Nu har jag spräckt min budget men det löser sig 

Men jag är nöjd med inköpen 


Lite bilder 



Tröjan - Lindex 

Bikini sloggy  Triumph - night blue 

Nu väntar jag in Kalle 

Han ringde precis från Coca-Cola 
Han klarade teori provet 
Nu är det den praktiska delen kvar i helgen 
Bra jobbat 

  All kärlek till er 
Maria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0