Resande fot

Hej och god morgon 

Jag vaknade 4.50 i morse och tåg bussen 6.50 mot TC 

Det är lite utmaning att resa med en stor väska, påse och 2 hundar 
Upp och ner på bussar
T-centralen 
Och upp på tåg 👏😂😂

Sune är skitcool när vi reser men lilla luddmann är lite små stressad 

Men nu sitter vi på tåget mellan Stockholm och Flen och Ludde har somnat 

Det var massa folk på centralen men endast 2 poliser 
What 
Efter fredagens händelser så trodde jag polis närvaron skulle vara betydligt högre 

Ajuste det är ju Sverige ! 
Här sjunger vi och bjuder alla terrorister på fika istället 
Va dum jag e !!!!! 

Nu hoppas vi på att mamma blir utskriven i dag , jag ska promenera hem till mamma nu från stationen 
/ tar ca 25 min och sen ska jag lämna hundarna för att sen gå tillbaka och handla lite 




Ha en fin onsdag , jag uppdaterar senare 

Love IA 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0