Terror 7/7

Ok då hände det som man bara gått och väntar på 


Det var en tidsfråga 

Jag har sagt det här de senare 2-3 åren
 
Att det är kört för Sverige 

Detta är bara början 

Nu ska svenskarna helt plötsligt stå upp för Sverige och stå upp för demokratin och visa svenska flaggan 

Det som varit så rasistiskt - suck 

Ja jag låter bitter , jag e arg för att det har fått gått så här långt 

Jag är fruktansvärt ledsen för alla drabbade , ni skulle inte ha behövt mista era nära pga av detta 
Beklagar djupt från mitt hjärta 

Många skriver så här 
- när ondskan kom till Stockholm 


Den har kommit för länge sen !!!

  Jag känner avsky för dessa parasiter / M 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0