What a day

Jobb plus en 

Massa promenader , över milen idag 
Inte för att motionera utan för att jag promenerat till jobbet och med jobbet och gjort massa ärenden 
Det känns i benen 
Hemma har jag fixat, lagat mat, tvättat, handlat och varit hos Max & Sandra


Jag har börjat plockat fram lite prylar tills i morgon då vi sover borta en natt och det är helt galet med saker som ska med 


Detta är dock inte allt 


Mina kläder - ombyte gånger 2
H:s kläder - ombyte gånger 2
2 par skor
Hygienprylar
Smink
Gott att ha på hotellet 
Champagne
Smycken 

Pamelas saker, hon kommer upp till hotellet och hämtar saker hon glömde här sist 

Mm mm 
Hahah 
Alltid så här när vi ska iväg 

Nu är jag så trött , 

PS 
I morgon ska jag hämta mitt pass, fick sms att det vart klart idag 👏👏

God natt vänner // IA 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0