15 dagar över tid

Hej alla fina 


Vet ni vad ???

Nu är Max och Sandra på SöS ❤️

Klockan 16 i dag körde Henning in dom till BB 

Och nu är det på gång 

Sandra får något flytande varje 1.1/2 timme som gör att livmoderstappen öppnar sig och sen gör dom hål på hinnan 
( om jag förstått det rätt ) 
Sen tar det den tid det tar 



Bilden är tagen idag utanför BB - SöS 


Lill grodan skulle ha kommit den 22.a enligt beräkningar och i dag är det 15 dagars övertid 

Jag känner mig så himla pirrig, nervös, längtansfull
Typ som en klump i magen och känslan av att jag typ glömt något men det är ju underverket vi väntar på 

När jag tänker på att om ett litet litet tag är jag och Henning farmor och farfar så blir jag så rörd och gråter av glädje och förväntning 

Jag blir uppdaterad hela tiden !

Max ringde förut och sa att han glömt sin laddare till deras laptop och frågade om jag kunde hämta den och om jag ville skura deras golv till bebis kom hem 

Och självklart vill jag det så nu är det gjort 



Sandra och max hade gjort så fint hemma så jag behövde bara torka av golven 


Check ✔️ 

Nu kommer jag inte skriva mer förs lilla dockan är ute och bilder kommer efter Max och Sandra har lagt upp första bilderna och berättar för alla 

Vi ses här senare , då ska jag berätta hur det gick för dom 

Kram från en snart jäkligt lycklig farmor 

❤️❤️❤️❤️❤️

PS
Max och Sandra ! Om ni ser detta så älskar jag er jätte mycket 
Kämpa på 



Kommentarer
Postat av: Therese

Åååå lycka till nu!! Heja Sandra!! Kommer gå superbra tror jag. Envis bebis redan nu så nu vet ni vad ni har att vänta sen haha.
All kärlek till er alla!! Väntar spänt på uppdatering sen när hon har kommit ❤️❤️❤️❤️
Kram Therese

Svar: tack therese
Maria Höglund

2017-08-06 @ 19:23:58
Postat av: Åsa

Så himla spännande och roooooligt 😀 😙💗👍

Svar: Ja
Maria Höglund

2017-08-06 @ 20:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0