Bra fredag

I morse vaknade vi kl 4 ( igen ) Vi mös lite och åt en god frukost 


Vid 11.30 mötte vi vår groda 🐸 , Max och Sandra på wikibar , vi bjöd dom på lunch och gosade en liten stund ! Man får passa på när det finns möjlighet 

Lunchen smakade sådär men sällskapet desto bättre 




Jag åt panerad rödspätta och de andra åt grillbiff 


Efter vi ätit så skildes vi åt , H och jag åkte till maxi för att handla lite , vi köpte massa persilja till Grishjärtarna och lite tårtsaker mm. 

När vi kom hem så började vi i köket , det tar lite tid med hjärta 

Hjärtat ska kollas igenom och så tar man bort vissa delar , sen ska det fyllas med persilja och knytas ihop ! 
Sen stekas och läggas i en kastrull och kokas i 3 timmar 

Jag fixade med tårtan som vi tänkte ha till kaffet efter lunchen i morgon 

Nu tvättstugan, dusch och SOFFAN 



Bild på hjärta innan stekning 


Jag önskar er en fin fredag och helg 

       Love IA ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0