Grishjärta

Hej 

I helgen ska vi äta grishjärta 

Inte jag dock ‼️

Men Henning och min svärmor & svärfar 

Det blir danskarna specialité 

Persiljefylld hjärta , sås och potatis

Vi köpte 12 st i går 

Jag och Kalle får äta annan mat 

Efter lunch på lördag ska Max.sandra och Olivia komma ner på fika så Olivias gammel farmor & farfar får träffa henne 

Mysigt 

Längtar 

Jag har inte träffat Olivia sen i söndags morse och då bara på avstånd 
Hon sov i vagnen så det blev inget gos 
Saknar farmors groda 🐸
Dom har fullt upp med släkt och vänner som ska träffa underverket 





Har ni smakat hjärta ?


Eller har ni andra skumma mattips 


Jag har sovit jättedåligt i natt
Somnade 22.30 och vaknade 03.13 ( 5 Tim)
Yippi 

Jag kommer  vara så trött i dag/kväll men det är bara att kriga på 


Nu ska jag pula på sen dusch❤️
Love IA 


Kommentarer
Postat av: Therese

Jag har svårt för inälvor över lag.. föredrar filéer hahaha. Det jag aldrig skulle äta är njure. Fy fan... vad skulle du aldrig äta??
Kram

Svar: Get, lamm har jag svårt för och alla äckliga ostar folk äter typ mögel ost mm

Kram
Maria Höglund

2017-08-17 @ 14:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0