Nya upptäckter

I dag upptäckte jag lite nytt 


Nu har jag 3 dubbelhakor istället för 2 
Jag har fler plus på vågen 
Lite nya åderbråck 
Mitt hår ser ut som svinto 

Kul 

Nu ska jag fortsätta att skita i allt 😂😂


Nu är det 5 dagar kvar på semestern och det är först nu jag har landat 

Nu kan jag tillåta mig att slappa , sova på dan , ligga i soffan länge 

Tröttheten är ett faktum 

Hinner inte känna efter annars ‼️

I dag är det inga planer förutom
Att handla 

I morgon ska Vi hjälpa en kompis med saker i hennes lgh och vi ska på lägenhets visning mm  

Sen blir det nog bara vila fram till söndagen ( tror jag) 


I dag eller i morgon kommer min Lill groda 🐸 hem från BB 
Längtar 

 Önskar er en fin onsdag / M 




Kommentarer
Postat av: Jossan🌸

Du är så fin ändå Maria, menar det verkligen!😘 Alla har sina "skönhetsbrister" mer eller mindre😘 Och du är så härlig!😄😘❤️ Längtar också tills vår lilla prinsessa💖🎀 kommer hem👏☺️
Kram💕

2017-08-09 @ 17:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0