Trosa & Bomans

Hej 


Jag har lite tid över 

Kom hem från sjukgymnasten för ett tag sen 

Mamma har åkt in till stan med syrran 
 
Jag har småpulat , gjort middag
 ( Enchiladas) 
Och lite annan nytta 

Nu ska jag väcka Kalle och sen  ha tvättstugan 

Våran tripp till Trosa var mysig 

Jag skulle verkligen kunna ha något mysigt ställe vid Trosa kanal men där är det sky höga priser så det e kört för fru höglund 

Bomans hotell var super med jättetrevlig personal och God frukost 

Rummen har olika teman och vi fick rum
42 
Marlon Brandon rummet 

Snyggt och mycket Roliga detaljer som jag gillade 👍😀

Det ända jag kan klaga på var kuddarna 
Man gled av dom hela tiden , jag är inte van med såna kuddar så jag tror jag vaknade 20 gånger på natten 

Vi åt gott ( fisk och planka)  och tog några kalla öl 

Här kommer en bildbomb 


I går efter vi checkat ut så körde jag mot Flen för att hämta mamma , nu är hon här tills på söndag och vi åker kryssning i morgon 



I dag är Ludde hos mig och i helgen ska Ludde och Sune vara hos Annicka 


Nu ska jag fortsätta 

Ha det finast / M 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0