VIP bio

Hej och Go lördag 


Dagen bara sprang i väg 

I går fredag så frågade Kalle oss om han fick bjuda mig och H på bio och lite mat på 
Mall of Scandinavia 

Vem tackar nej till det ? 

Han valde film och restaurang 

Det vart bio på VIP avdelningen och vi såg babydriver 
En helt klart godkänd film med kärlek , bilar, action och grymt bra musik 

biografen ( VIP) var grym!  stort, fräscht , mycket service , bar och mat in på salongen om man så önskar ! 

Dom framför oss blev serverade en jättefin hamburgertallrik och en stor stark 

vi satt i jätte sköna bio fotöljerna 👍



När bion var klar så gick vi till vapiano och åt 

Det vart asgoda pizzor för killarna och jag tog en carbonara som smakade sådär och hela systemet inne på vapio kändes stressig och orutinerat men över lag har vi haft en super mysig dag tillsammans ! 


Vi var förbi vår butik VOLT i mos 


Dom har så sjukt snygga kläder där 
Och sen åkte vi hem till Sune 

Jag övningskörde från Haninge till Mos men fan va panik jag får i trånga garage 
Klaustrofobiskt trångt 
😫😘

Nu ska vi titta på games of thrones 

 God natt // Maria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0