Visning och Olivia

Hej Goa blogg läsare ❤️


Hoppas er torsdag varit fin ?

Nu på kvällen var vi på en lägenhetsvisning på poseidons torg i handen , dom nya lägenheterna 

En 3.a 

Vi var nummer 7 på listan men det kom säkert 30 familjer och tittade 

Adressen älskade vi MEN  lägenheten var inge bra 

Pytteliten hall
Köket var inne i vardagsrummet / keff 

Han som bodde där nu sa att det luktar matos så då gick lgh bort direkt

Ett bra sovrum , det andra pyttelitet 

Skittråkig gård osv

Vi tackade NEJ .... och vi hörde fler som skulle tacka nej 

Efter vi varit där så åkte vi ner till baby affären vid port 73

Kalle ville köpa en present till Olivia ,
 Max och Sandra ville ha en ny vagn mobil så det vart det , Kalle köpte en med Mumin trollen


En mobil Som ska hänga på suffletten 



Efter det gick jag hem till Max och Sandra och Lill grodan 🐸
Jag hade gjort lite köttfärssås åt dom och handlat lite frukt ! 

Jag gosade och pussade på lilla Olivia 
Jag får inte nog av henne 😍

Jag stannade inte så länge för jag vet att Max och Sandra vill njuta av Oliva och boa in sig med henne , skönt för dom med egentid och bara få njuta med henne själva 

Men lite farmor pussar kan hon inte få nog av ( blink ) 



När jag kom hem så gjorde jag fint på plätten , rensade ogräs, klippte gräset och vattnade 


Nu ska jag plocka det sista och ta 2 ost och gurkmackor med ett glas kall oboy 


Jag säger god natt med ett leende 

Kram på er ❤️



Kommentarer
Postat av: Jossan🌸

🤗😘❤️

2017-08-11 @ 17:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0