Ärenden, mini julafton, burgare mm

Hej vacker !!

Jag fattar ingenting 
Vart tog den här dagen vägen 

Vi vaknade kl 6 och åt frukost framför tv:n

Vi väckte Kalle kl 9 för att hänga med honom i dag och göra massa ärenden 

Kalle har fått en Datastol av oss i julklapp vilket han visste eftersom det är han som har beställt den själv , i dag kunde vi hämta den på media mark i kungens kurva 
Vi fick den 900 kr billigare på black friday 

God jul da Kalle 🌲
Hahaha 

När vi var klara där åkte vi till Haninge c och lämnade tbx kalles gamla telefon till 3 
Han har ju precis köpt nya iPhone 10x och fick en bättre deal om den gamla lämnades tillbaka 

När vi var klara med det så åkte vi till det ny öppnade hamburgerstället på hantverkarvägen 22 vid gymmet i form 
Between buns heter det och det var verkligen värt besöket 

Grymt goda högrevs burgare 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

  Jag kan verkligen rekommendera stället 

Sen drog vi till bb c där Kalle skulle hämta
Ett paket som var hennings julklapp från mig, Kalle och max 

Henning öppnade oxo sin julklapp i dag och han vart grymt glad
Det var dom nyaste Sony lurarna med bluetooth ( mini) 
God jul da Henning 🌲🌲
Haha 
Ingen kan vänta 

När vi var i c så mötte vi Sandra och Olivia 
Jag och Kalle tog hand om Olivia i 15 min medans Henning körde Sandra till sågen 

(null)

 Sen vi kom hem har jag stått i köket 
Jag har bakat bullar till advents fikat och förberett middag inför i morgon och skalat räkor till kvällens middag 
Räkcoctail 

(null)

(null)

 Nu är jag trött och ska bara ta sista kvällspromenaden med Sune sen tar jag kvällen 

Jag ska smocka i mig några bullar och ett glas kall mjöl innan jag somnar 

Go kväll 
Maria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0