Fina julklappar

Henning har också gått på julledigt och han fick jättefina julklappar av SVEAB i går 

Först en jätte korg med godis och en  julblomma 
En supercool bluetooth högtalare till telefonen med ett grymt ljud ! 
Den ser ut som en liten hockeypuck 

Sen fick han en snygg helly Hansen tröja 

(null)

                           Högtalaren 

Godiset & blomman har gjort plats på bordet 

Nu är H och hämtar Kalle och sen skulle dom handla kalles sista klappar 
Jag är klar 👍

(null)

(null)

 I morgon gör jag köttbullar och sista fixet men jag känner mig inte stressad 👍

 Förresten 
Vi var på maxi , helt ärligt 
Folk e crazy 
Irriterade och buffliga människor .....
Fan , chilla lite 

Det var så mycket folk i dag vid 11,30 tiden
Skönt att ha allt klart
En dyr dag för vi passerade Martin & servera och maxi plus en stor hundmats säck 

Dollarsedlarna bara rassla och tog slut men nu behöver vi nog inte handla på minst 1-2 v ! 
Förutom mjölk såklart 😂😂

 Önsjar er en fin fredag // love m 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0