Go kväll

Torsdag em/kväll avklarad 

Jag har pulat lite hemma 

Tyvärr har Kalle blivit sjuk med kräkningar, diarré och ont i magen 
Och för 2 timmar sen ropade han på oss när han kissade
Hans urin var knall rött  !!!  Jag fick panik och ringde 1177
Dom lugnar oss lite och tycker vi ska avvakta mot kvällen för det kan vara rödbetssalladen som färgat urinen 
Han har ju ätit rödbetssallad sen i söndags typ 


Fan man får panik på riktigt 
Blod i urinen är inget att leka med 🙁😢

Hoppas det är maten annats blir det akuten i morgon 
Samtidigt funderar man på om det är maginfluensa / usch 
Inbillar mig att jag har magont nu .....

Mer da : 
Jag har 
Rensat kylen på gammal mat 
Tvättat
Städat
Hämtat Post i handen 
Jobbat
Gjort lista för morgon dagen 
Kollat tv

Nu ska jag strax gå ut med Sune men det smälls hela tiden så jag får hoppas att jag inte hör något när vi tar kvällspromenaden 
Mellan den 26/12-10/1 går vi bara runt gården på kvällarna om Det skulle smälla 
En säkerhetsåtgärd 

(null)

I dag hade Olivia på sig en klänning och den nya mysiga jackan som vi köpte till henne i julklapp 
Luvan har små öron 
Sötnos 

I morgon blir det bolaget, handla saker till hotellet , packa osv 

God natt // Maria ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0