Julklappar

Hej på er 
 
I dag har vi varit i Haninge och Farsta 
Vi kollade lite rea men kände inte att vi behövde något 
Jag köpte ett par nya mys/pyjamas byxor för 
Mina gamla hade gått sönder 
Halva priset , 150 istället för 300 👍

Sen var vi på jakt efter en heltäckande overall till Sune 
Nu har det regnar och varit grått det sista 2 månaderna och i dag har det regnat i 4 dagar 
I sträck och Sune blir så skitig 
Duschar varje dag 

Dom heltäckande hund jackorna är svindyra 
Ligger på 800 för stor hund men i dag hittade vi en på grizzly outlet på 70 procent avdrag så vi gav ca 350 kr 
Men tyvärr var den för stor så svärmor kommer få sy om den lite så blir det smutt 

Den täcker ben och mage 

(null)

(null)

(null)

Den måste kapas i baken och lite nere vid snoppen annars kissar han på dräkten 

Vad har vi gjort mer da?
Tvättat
Handlat
Fixat alla räkningar ( suck) 
Gått igenom alla kvitton 
Ingen rolig månad 
Först alla julklappar , sen hotellet på nyår är över 2500 kr för 2 nätter och sen ska vi till Teneriffa den 18/1 

Har jag nämnt det förresten ?

vi måste ha biljetter hem därifrån också 
Vi har bara betalat biljetter dit 😂😂😂
Oj oj oj 
Ja ja allt löser sig 

(null)

 Här är en bild på badbalja  med sitt och liggdel i som Olivia fick utav oss 
Hon tyckte det var mysigt att bada själv 
Med tillsyn såklart 👍

Nu till mina julklappar

Jag har nog aldrig fått så mycket fint som i år 
Fick :
Nya superstar adidas , så fina 
Fotmassage apparat så kan sitta hemma precis när jag vill 
Appel data 
Data väska 
Pedikyr ( presentkort) 
Nagel fix på min salong ( present kort) 
Guldhalsband med diamant berlock 
Doftljus 

Oj oj 
Nästan lite generande att få så mycket fint 
Glad tjej 

(null)

  Bortse från mitt skrynkliga gamla bröst 
😂😂😂😂😂
Och inte att förglömma årets present 
Vår fina Olivia 
I morgon drar vi till Flen 
Och på lördag åker vi till hotellet 2 nätter med våran skotträdda hund 


Puss & kram på er 
// Maria ❤️






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0