Klar med ALLT

Kl är 14.35 dan före dan och vi är klara med allt 
Så skönt 

Vi la oss precis i soffan , nyduschade och sköna i sinnet 
I dag åkte Kalle och H till stan och gjorde det allra sista och jag tog tag i saker här hemma!

Det var nästan inga människor alls i stan vid 10 tiden 

Henning gick till en barberare i stan och fick skägget rakat 😀

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Detta har jag gjort :

Rullade och stekte 1,2 kg köttbullar 
Stekt prinskorvarna 
Gjort ägghalvor 
Skinkan 
Det ända som är kvar är att koka potatis 

 Jag har städat precis överallt 
Pantat burkar 
Mm mm 
Möblerat om
Skickat julhälsningar 

I kväll blir det bara tv , vi ska INTE kolla Bingolotto som typ halva Sverige ! Bara uppe hos max är dom 14 st på uppesittarkvällen 
Kul ....

Lugnt och skönt för oss 

I morgon ( julafton) kl 10 kommer Sandra , max och Olivia hit och äter julfrukost och öppnar julklappar 
Vid 13.30 kör Henning dom till Täby där dom ska fortsätta julen med Sandras familj 

Detta är första julen på 25 år som jag inte har max här hemma på julmiddag 
Det känns tomt och konstigt men dom har en egen liten familj nu och måste såklart lägga upp jularna på deras sätt nu ! 
❤️
(null)

(null)

(null)

(null)

      Olivia                       Max 

(null)

(null)

Under tiden jag har bloggat har min massage kudde gjort sitt 
Och Henning har somnat 
Kanske man ska vila en stund 

Kram på er alla och god jul om jag inte hinner blogga i morgon 

Ps ,till mina närmsta vänner och familj 
Glöm ej att jag älskar er och till mamma 
- jag ringer i morgon 

// IA 🎁

Kommentarer
Postat av: Therese

Vad skönt med en mamma som förstår att när barnen får barn o familj själv så ändras allt. Min svärmor förstår inte riktigt det där trots att Johan är 31 år haha. Med två små barn under 2 år åker man gärna inte 60 mil i värsta trafiken På hela året, halt som fan också. Blir så att vi firar nyår där uppe istället, passar mycket bättre. Jaja en kort bok om ingenting 😂
Ha en riktigt fin jul nu! Kram Therese

Svar: Lite knepigt ❤️😂😂❤️ god jul
Ia None

2017-12-23 @ 20:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0