Lycka och skinka

Hej fina ni 😀

Jag satte mig precis 😀

Vi har haft finbesök av Sandra , max och Oliva 
Dom kom över på lite fika och premiär av årets första julskinks macka med taffel senap 
Mumma 

Jag griljerade skinkan och den var verkligen god 👍

(null)

(null)

(null)

          Nybergs deli 


(null)

     Smutt 

(null)

(null)

(null)

     Här är hon kopia av max när han var liten

 
(null)

(null)

 Den här härliga dressen på den här söta tjejen är från oss ❤️❤️❤️

Nu är det 3 hektiska dagar kvar av denna vecka 
I morgon jobb med lucia fika och på kvällen kp uppdrag

På torsdag jobbar jag kväll 

På fredag jobbar jag kväll

7 dagar kvar 👊👊👊

All kärlek // Maria 




Kommentarer
Postat av: Jossan

✨💖✨

Svar: ❤️
Ia None

2017-12-12 @ 23:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0