Sötnos

När man myser med sin pappa 

(null)

(null)

(null)

  Älskade lilla mini max ❤️

Jobb i dag , sitter faktiskt på jobbet just nu och äter en smörgås 
Kom hit 6.45 i morse , byggole skulle komma mellan 7-7.30 

Nu väntar jag på rädda barnen som ska komma med lite prylar till oss ! 


Här är det lite kaos 
Jag fick ju hem sessan i går som skulle stanna tills den 27/12 
Men det visar sig att hon löper 
Hundarna e crazy 

Sessan är i ett rum och Sune på kontoret just nu ! 

Tyvärr måste jag lämna tillbaka henne till en annan peson som inte har en hanhund 🐾😀
Ja ja en annan gång . 

Får hålla koll på dom hela tiden och sessan har inga trosor så hon droppar blod här & där 😂😂😂

Nä nu ska jag jobba vidare 
Tjao Maria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0