Tisdag 12/12

Hej 
Sorry för att jag inte uppdaterat men jag har inte mått så bra 

Jag är totalt slut i kroppen, trött, ont i alla leder, herpes , huvudvärk mm, 
Den tiden jag inte gör något så vilar jag !

I dag har jag bokat en läkartid för att kolla upp min ledvärk men fick inte tid förs den 27/12

Jag har precis tjafsat med vc för jag sa att jag vägrar gå till en dr som inte kan eller förstår svenska 
Hon som bokade tiden svarade spydigt på mina frågor om detta och jag skrek på henne !!!

Ja ja vi får se när jag kommer dit 

De sista dagarna har varit hektiska
Fredag var det ju jobb, soffan och sängen bla.
Lördag var vi överallt på dan och hos svärföräldrarna och på kvällen var vi barnvakt till Lillgrodan 🐸

(null)

(null)

Olivia var väldigt ledsen , hon är mammagris på kvällstid men vi fick henne att somna tillslut och allt gick bra men hon vart glad när mamma kom 😂😂
Älskar den här lilla tjejen 
Vi köpte majskrokar till henne
Premiär 
Hon fick smaka en halv , det var spännande 

I söndag var vi på MOS och handlade en julklapp och gjorde lite ärenden 

(null)

     Dom hade pyntat fint på mos 

Jobb i går , jobb idag och nu börjar nerräkningen inför en behövlig ledighet 
8 dagar kvar 👏👏👏👏

Vi hörs lite senare // love IA 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0