31 år gammal

Min första då finaste tatoo på jorden 🐾🐾


Jag älskar jättepandor men när jag var
 16-17 år ville jag göra min första tatoo  och det skulle vara en delfin !!

En delfin ??? What a fuck 

Alla skulle ha en delfin just då !!  Go whit the flow liksom ( eller hur det stavas) 

Men som tur var så stoppade
Ove mig!!!  ägaren av doc Forrest i Aspudden 
En sån skön gubbe 👍

Han sa att va fan ska du ha en delfin för ? 

Alla undomar kommer ha det !!! Gör ett utrotningshotat djur istället 

En jätte panda 

Sagt & gjort
Han gjorde min första tatuering 





Han e blek och gammal ( 31 år ) 


Men han e min och han e äldst på min kropp 
Han måste snyggas till bara 😂😂

Nu säger jag god natt // IA 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0