Ingarö

Hej 

En trött tjej här 

Vi var hemma 3.30 i morse och jag var helt slut och hade huvudvärken från helvetet 

Vi hade jättetrevligt hos K&R
God smörgåstårta och massa annat och väldigt trevligt sällskap 

Vi fick va med på annickas första sex party 
Vi skrattade och pratade om sex 
Kunde liksom inte bli trist 

Vid 01 tiden kände jag mig super hängig , började känna mig dålig kvällen mot fredagen så jag krigade i mig  allt möjligt under lördagen så jag kunde åka ,  och  jag är glad att jag orkade åka dit ❤ klart värt 

Lite bilder 

Asså Kias smörgåstårta är att dö för 👍🍴


Tack för igår 

I dag blir det sängläge hela dan 
Tjock i halsen och huvudvärk 

  All kärlek // IA 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0