Kallt & halt

Usch vilken kylig dag ❄️☃️❄️


Full rulle hela dagen !

Vid 12.30- 13  tiden så skulle vi träffa förvaltaren hemma hos Max och Sandra men han kom inte förs 13.30 
Och vi var klara vid 15 tiden typ 
Nu har jag / Sandra fått allt sagt 
Dels vad vi tycker om alla bo värdar 
 ( värdelösa)  och alla felen som varit i deras lägenheten sen april 2016 

Nu jävlar blir det ordning 

Min förvaltare är den bästa 👍❤

Han tog tag i allt och det slutade med att dom får allt bytt som är trasigt och nya golv i kök och hall och en ny spegel dörr 
👍👍👍👍

Vi pratade även om våra sorgliga bo värdar som inte gör kungen skit 
Jag berättade även om mina fall och jag skulle bara hälsa från honom ( förvaltaren) nästa gång jag har bo värden här 👍

Jag halkade till när jag var ute så jag sträckte till hals och axel på något konstigt sätt så jag hoppade över jobbet på kvällen i dag 
Tanken var att jag tänkt att gå in efter mötet men det får vänta 

 Men ja ja 
Slutsurrat //  Love Maria 



Sune  hälsar  //  Maria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0