Klädakuten

Jag får panik 

Jag har fan inga kläder , eller jag har lite kläder men inget jag vill ha på mig på lördag 

På lördag blir det sex party på Ingarö 
En kompis som ska sälja sexsaker och så kör vi party samtidigt 
Nytta med nöje 😂😂

De kläderna  jag  valde först var alldeles för somrigt 

Antingen är det för somriga kläder

Eller så har jag dåligt med toppar för jag har 3 par byxor som jag behöver något till

Jag har klänningar men ogillar strumpbyxor 
What a fuck    What to wear ???? 

Hjäääääääälp 😡😡

Ja ja jag fick jäkligt snyggt i garderoberna i alla fall 
Jag vek allt och hängde upp på galjar för att få en överblick 

Och det ena gav det andra 
Häromdagen torkade jag ur mina kylar
Rensat och gjort rent 

Sen i tisdags så drog jag ut allt i skåpet under diskbänken 
Rensade och städade och ställde iordning 
Krukor , städsaker mm 

I dag vart det mina 4 garderober och sen gjorde jag alla kökslådorna 
Plockade ut allt, skurade lådorna och organiserade plus att jag rensade bort lite skit 
Varför ska man ha 4 kapsyl öppnare 
3 vinöppnare / jag dricker inte ens vin
4 nötknäckaren mm haha äter aldrig nötter 

Det jag inte ville ha kvar La jag i en påse som Kalle får ta när han flyger ut ur boet 

En del saker slängdes 

När jag hittade pepparkaks formerna så tänkte jag   SLÄNG ...

Jag har inte bakat pepparkakor sen grabbarna var små ,  men jag tänkte om
Jag ska ju för fasiken bli farmor 
Jag ska ju såklart baka med mitt barnbarn 

Nu ska jag lyssna på pod 
Krull & kriminell blir det i kväll 

//  god natt 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0