Lyckan att somna om

Hej på er 

Hoppas ni har haft en fin söndag 
Först vill jag gratulera Thea som fyller år i dag 
Grattis fina thea 🎂🎂❤❤


Det senaste veckorna har jag sovit som en kråka förutom veckan när jag var sjuk 

I går vaknade jag 5 och i dag ( läs i natt ) kl 4 
Det har smällt hela natten här i BB så Sune har stressat hela natten så kl 4 så gick jag upp en stund men sen la jag mig i sängen igen och kollade lite Instagram och tack och lov så somnade jag om 😍 till kl 7.30 
Å vilken skön känsla 

I dag har jag varit i Haninge c för att köpa en present till H som fyller år i morgon och sen åkte jag förbi jobbet och gjorde en check innan jag åkte till Biltema för att köpa en list till en sladd i taket ! Det gamla listen har tappat klistret så sladden ramlade ner !!

Väl hemma förberedde jag tårta tills i morgon och filéade 2 fläskfileer till kvällens middag 





I morgon blir det jobb på dagen och på kvällen kommer familjen på fika , vi ska fira ordentligt på lördag på nya rollers & bowlers i Haninge 


Puss & kram på er // Maria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0