Nyköping

Hallå 


Om ni läst mina inlägg så var Arlanda Clarion hotell redan fullbokat nyår 
2017-2018
Det vart fullbokat efter 4 timmar i år när rummen släpptes 
Jag var 1 timma försen 

Ja ja 
Då får  jag ju lite panik eftersom jag inte tror att Sune överlever nyår här hemma 
Eftersom en smäll en dag förstör hela dagen 

Men nu har jag löst det 
Vi fick rum på connect hotell vid Skavsta flygplats i Nyköping 
Det var nästan 1300 kr billigare men det är några mil extra att köra 

Skönt 


Vi skulle verkligen vilja resa bort till varmare breddgrader över jul och nyår men vi är ju så låsta med Sune 

Det känns så trist att man inte har någon som kan ta Sune ca 2-3 v 
Men vi har ju bara Sune 5-6 år till så det får bli i framtiden 

 Önskar er en fin lördag // Maria ❤


Kommentarer
Postat av: Annica

Sune är alltid välkommen till mig.

Svar: Tack men blir inte det svårt i 2-3 v
Kram
Maria Höglund

2017-02-18 @ 15:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0