Söndag & mycket text.

Sista söndagen denna månad, nu är vi snart inne i Mars.
Vart tar månaderna vägen ?  men det e skit samma för alla månader närmare sol och värme e bra.......
 
Fullt pådrag hela helgen.
 
Magsjuka här hemma, det e Kalle som spydde och mådde skit i Fredags men kände sig lite bättre på dan i går (lördag) så han hakade på till Rollers & Bowlers.
Men efter det så vart han sämre igen och hade magont och sov resten av Lördagen.
I dag var det tvätt av alla hans handdukar/kläder etc.
 
hoppas vi klarar oss.....
 
Vi tog det också jätte lugnt i går med festandet och drack 0 alkohol,  vi åkte hem efter R & B och degade i soffan och kollade 2 filmer innan jag hämtade hem Sune från syrran, Tack Annica
 
I dag vaknade jag tidigt, på fm var jag förbi FutureTeens men det var lika lugnt och fint där som när jag lämnade det i Fredags, Ingen ungdom hemma i helgen...
 
Efter det åkte jag hem för lite matlagning till veckan för jag jobbar med kp uppdrag måndag och tisdag kväll och då e det skönt att slippa det när man inte är hemma för 19-20 tiden.
Jag gjorde en stor kastrull med sjömansbiff och så stekte jag upp massa köttfärs till tacos och Sunes mat mm.
Ica Maxi har lövbiff för 99 kr/kg
 
Jag hade tvättstugan som sagt
städat lite
och nu har jag precis betalat räkningar (fy fan) och kollat jobbmail + planering.
 
Nu ska jag ta en dusch och göra mig klar för kvällen.
 
I morgon ska jag ju med Max och Sandra till SÖS för ultraljud på bebis och kolla könet...
spännande...........
 
återkommer senare //  Love Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0