Söndag

Hej alla fina ❤


En skön söndag 

Jag tog en lugn morgon med tv Nyhetsmorgon 
Sen åkte vi och veckohandlade på maxi 

Det har blivit lite sport att handla nu då vi har en budget vi ska hålla 
Tyvärr är det 300 kr över budget än så länge denna månad men det ser ändå ljust ut 

Man kollar priser på ett annat sätt och försöker snåla lite extra 
Det är lite kul också 😍😍 

Jag har även hunnit kollat tv, ätit middag och  tagit en promenad med Max 


Nu ska jag fylla diskmaskinen och tvätta innan farmen 

I morgon blir det jobb x 2 

FT / KP 


Tacos till middag 



En fråga 

Vad har ni för matbudget i månaden 
Skriv för hur många personer det ska räcka till 
?? 

Kul att höra hur ni gör 

Vi kör 2000 kr per person ( vuxna )  månaden - mat 

Plus 500 kr i månaden som
Ska gå till hygiensaker som schampo, balsam , tvättmedel , sköljmedel , duschkräm etc 

Hur gör ni ? 

 All kärlek till er //  Maria ❤


Kommentarer
Postat av: Therese

Vi har alltid en budget men den följs tyvärr inte. Småhandling kostar för mycket helt enkelt. Men budgeten är på 5000kr/månaden,,2 vuxna ( jag behöver även matlådor nu) plus allt till Charlie. Köper allt på Maxi, blöjor, hygien o sånt, och är skitdålig på att kolla runt efter bra priser :(
Säger varje månad att vi ska hålla i matpengarna o planera bättre, någon gång kanske det kommer fungera haha

Svar: då har ni ungefär som oss förutom Charlie sakerna. kramps
njut av din ledighet nu.....
m
Maria Höglund

2017-02-12 @ 19:58:24
URL: http://misstess.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0