Stark vs svag

Skriv inläggstext 

Denna bild säger ungefär vad jag känner just nu 


Fram till förra fredagen så kände jag mig på top -  stark, pigg och glad 

Nu känner jag mig svag, ful, trött , snorig, hostig / usch 

Började typ grina i dag när jag saknade spagetti hemma 😂

Jag Orkar göra en sak i 2 min sen måste jag vila 

Jag har tyckt det varit så roligt att gå till jobbet sista tiden och nu när man ligger här så saknar jag jobbet som faaaaan 

Vill jobba nuuuuuu! 

Ja ja 
Snart är jag back in business ❤

Jag ligger nerbäddad i soffan och kollar på reality 

Mitt face ser ut som en prickig korv , ni vet så där röd glammig i fejset och röd under näsan av allt fräsande 

Fulfejs 😡

   Önskar er en fin tisdag / M 


Kommentarer
Postat av: Jossan

Krya på dig Maria!💝 Och du är inte ful!😘 Alla har vi våra bra och dåliga dagar vill jag lova!☺ Ta hand om dig så mår du bättre snart ska du se☺ Kram

Svar: Tack Jossan ❤❤❤
Maria Höglund

2017-02-07 @ 20:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0