Stuvad spenat

Hej 


I kväll gjorde vi ett försök att äta något nyttigt 
Det var typ 26 år sen jag åt stuvad spenat så i dag gjorde vi falukorv, kokt potatis och stuvad spenat 
Och vet ni ??

Det var ingen höjdare 


Det var inte jättegott men jag åt upp 😄🥛


Annars gör jag ingenting 
Ligger i soffan och pillar mig i naveln som jag knappt hittar !! 

Jag kollade precis igenom min almanacka 2 månader framöver 
Nu är det sådär galet bokat igen 🤣

Varför blir det så fullt ?

Nu är det något varje helg fram till den 11 mars 

17- 18 feb ( party / fam ) 
25 feb ( rollers&bouwlers party) 
4-5 mars ( bort)
10-11 mars (bort ) 
Bokad ✔️

Sen är det 2 helger som inte är bokade
 ( tack och lov )
  och sen i april ska jag till mamma några dagar och sen fyller brorsan 50 år och det ska firas 2 ggr 
Full rulle ... sen är det nästan sommar hihihi 

Jag blir sjukt stressad när det är punkter i almanackan 😂😂

Nä nu ska jag kolla något på tv  
//  peace Maria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0