Telia

Hej 

Sorry för dålig bloggning 

Min kväll har typ handlat om Telia 
Dels har M&S massa problem med dom som vi  har diskuterat om och hur vi ska gå vidare med ärendet 
Vi ska ringa Telia i morgon ( igen ) och även Akelius  gällande deras jack, kopplingar mm i lägenheten 
Nu ska vi fan få det att funka 😡

Sen har jag suttit ca 35 min nu på kvällen för att diskutera min faktura jag fått från Telia 
Dels är den för dyr , dyrare än vanligt 
( självklart är det inte åt andra hållet) 
Sen kom fakturan uppdelad på 2 räkningar 
What 
Ja ja 
Nu är det löst och som kompensation fick jag 5 hyrfilmer gratis 
Man tackar 

Annars är det  lugnt 
Till middag  vart det korv och pommes men nu är jag hungrig igen 😂😂

Nu säger jag god natt //  Maria 


Kommentarer
Postat av: Anna Pettersson, Telia Kundservice

Hej Maria!

Jag läste om problemet med ditt bredband. Klart vi ska få det att fungera!

Går det bra att få hjälp i text istället kan du få skriva till oss på Facebook så fixar vi allt där.

Super att höra att fakturan löste sig i alla fall och har vi gjort galet när det gäller bredbandet får vi självklart göra prisavdrag där när felet är åtgärdat.

Ha det bra!

//Anna Pettersson, Telia Kundservice

2017-02-16 @ 09:40:15
URL: http://www.facebook.com/telia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0