Ultraljudet

Lilla bebis vägrade byta ställning 

Bebis låg ihop krupen med knäna upp så vi fick aldrig veta könet ! 
Barnmorskan på SÖS  höll på i 45 min 😃

Sandra hoppade, dansade och ändrade sin ställning plus att hon gick och kissade men Lill bebis låg stilla och snällt och ändrade inte sin ställningen 
Barnmorskan puttade på magen en hel del !!!

Hahaha 
Envis 

Ja ja 
Men barnmorskan fick alla mått och allt var perfekt 
Vi såg allt tydligt och klart 
Hjärna 
Lilla hjärnan och stora hjärnan
Hjärtat
Urinblåsa
Ögon
Läppar
Näsa
Njurar
Magen
 fötter
Tår 
Händer 

Vi såg även bebis dricka vatten super tydligt
Käkarna rörde sig upp och ner 

Ja allt var perfekt 
Men den vägrade avslöja könet 😂😂




Mysigt att jag fick hänga med ❤

Efter ultraljud så gick jag , philippa, Max och Sandra och åt en lunch och nu kom jag precis hem för en tur med Sune innan kp uppdrag 

Puss på er // IA 


Kommentarer
Postat av: Therese

Ameeen vad typiskt haha. Men skönt att allt såg bra ut! Vad tror lilla farmor att det är då? Vad säger magkänslan? Mår hon bra i graviditen då?

2017-02-27 @ 18:18:55
URL: http://misstess.vimedbarn.se
Postat av: Annica

Åh bebis ❤❤❤❤❤

2017-02-27 @ 19:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0