Ute , magsjuka / panik

Hej 

I dag har jag varit ute för första gången på länge 
Jag åkte till Farsta c för att besöka alla ungdomar som ställer ut sina UF idéer 
Kalles grupp ser ni på bilden 


Det började bra men tyvärr ringde Kalle mig efter en stund för han började må skitdåligt 

Han fick As ont i magen och kräktes , 2 st till killar vart också sjuka 

Kalle spydde i Farsta c och sen tog han och jag bussen till Haninge och direkt när vi kom till Haninge c så kaskad spydde han där 
Nu fryser han och har ont i magen och har gått och lagt sig 

PANIK 

Jag börjar precis känna mig lite piggare från förkylningen och så kommer det här !!😡

Hoppas hpppas det inte är magsjuka 
Men misstänker det eftersom 2 andra också blivit sjuka i hans vänskapskrets 
Men håller tummarna för annat 

I går ramlade Kalle illa på huvudet ner från en scen så det kan kanske vara en hjärnskakning men då borde han inte ha magsmärtor 

Ja ja
Annars var det skönt att komma ut en stund 
Jag storhandlade i Farsta 
Not 
Jag köpte ett kort till hennings födelsedag för 19 kr 😂😂  thats it 

Medans jag var i Farsta så pluggade Henning klart sina prov 
Nu är alla 13 prov klara 
Fy fan va bra jobbat 


grymt 


Nu ska jag krypa tillbaka upp i soffan och se veckans gås mamma 

Kram på er // IA 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0