04.20

Hej och nästan go eftermiddag hahaha
Jag har snart varit vaken i 3 timmar, jag vaknade 04.20 i morse
pigg som en mört  (läs då) inte nu...
 
I dag blir det jobb och sen ska jag i väg på massa måsten , senare i veckan ska jag träffa 2 goa vänner
En dag  ska jag träffa min barndoms kompis Reneé och på fredag ska jag luncha med Inger, vi ska ses efter min intervju/möte på kommunhuset. Jag ska ta en ny klient kl. 10 på Fredag (en tjej denna gång) ...
spännande.
 
 
Nä nu ska jag duscha, hoppas ni får en fin Onsdag
Jag avlutar inlägget med en favorit bild på Max & Sandra
Jag älskar er .......
 
 
          Max                                                                                       Sandra
 
                                          All kärlek // Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0