Bra kväll

Vilken dag och vilken kväll 👍


Vi har haft det superbra på jobbet

Vi får så jäkla mycket gjort just nu och då trivs jag som bäst😀

Det blir ordning och reda
Det blir organiserat , städat och var sak på sin plats 

Me Love 

Sen vart vår taco-kväll jätte lyckad med god buffé och härliga ungdomar och ansikten vi inte sett på länge 

Det är så skoj och höra vad alla har för sig nu när dom gått vidare från FT ut i vuxen världen och extra kul är att det går bra för dom flesta 

Här kommer lite bilder , alla vill inte vara med på bild 



Tack för i dag / kväll alla inblandade 


Det som hände i går hände tyvärr i kväll
Precis när jag och Sune lämnat villan så är det någon som smäller av en bomb 
Fy fan va Sune vart rädd
Han typ slet sönder min över arm och jag fick inte hem honom 
Flykt beteendet gjorde så han drog tillbaka till villan 
Jag fick ringa H så han fick köra hem oss
Usch va jag är less på detta 😪

Nu säger jag natti natt 

Love Maria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0