De sista dagarna

Hej igen 


Hur mår ni ?

Har ni avlagt några nyårslöften ? 


Mitt svar är att jag lagt ett löfte....

Och det är att vara så ful som möjligt i håret i 5 månader 
Jag ska alltså inte göra kungens skit med hår helvetet ! 

Sist jag klippte topparna var i början av augusti och sist jag la i färg ( själv) var i början av november  alltså 2 månader sen och det ser redan ut som skit 
Grått, utväxt mm
Hatar håret 

Nu ska jag försöka ( läs om det går ) lägga undan en liten hårslant varje månad så man har råd att gå till frissan framåt sommaren 

..........

Dagarna på hotellet var toppen
Vi hörde inte en smällare på hela fredagen och lördagen men så fort vi kom hem  till Haninge på söndagen så började skiten igen så varken Sune eller Zappa ville gå ut på söndagen förs sent på kvällen och i går smällde dom litegrann också 
( tröttsamma jävla människor) 

Zappa är kvar hos mig , Sussi och Kenneth ville vara hundfria några dagar och det e mysigt att ha killen här 

.......

Middag i dag :
Fy fan va vi har ätit rester sista
Tiden 
Vi har levt på skinkpytt sen 26/12
Typ ätit det lunch och middag i 7 dagar men nu är det slut så i dag vart jag sugen på panerad fisk !! Jag googlade fram filsås och gjorde efter det är receptet och fy fasiken vad god den blev

Plus poäng till lilla kocken i mig ( 😂) 
Bilder kommer nedan!





Bilderna ovan är från lobbybaren bl.a. 

Lugnt och skönt innan kl 15.00
När alla ( de flesta) hundarna checkade in på nyårsafton ! 🍾🤣

Här kommer recept på filsås och dagens mat



Mumsfillibabba 🍴🍴


Nu säger jag go kväll //  Maria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0