Hej fredag den 27/1

Herregud

Snart är januari månad också slut 

Hej och hå vad det går mellan pattar & lår 

Jag är inne i en dålig spiral när det gäller sömn 
Jag somnar runt 22 men vaknar mellan 3-4.30 varje morgon 

Så fort jag vaknar så börjar tankarna snurra 

Framtid , livet, ekonomi , jobb, räkningar , att jag ska bli farmor, Kalles student , semester mm

Väldigt Utmattande  😏😏
I morse vaknade jag kl 02.50 och har varit vaken sen dess, vid 4.30 gav jag upp att försöka somna om så då hoppade jag i duschen 

I går var det full rulle från morgon till kväll, gårdagens energiboost var att jag träffade min älskade Renée , vilken underbar människa hon är ❤❤❤ goaste hjärtat 

På kvällen var det tvättstuga och de senaste veckorna tvättar syrran med mig för hennes tvättmaskin har gått sönder och som tack för det så gav hon mig en bukett tulpaner i går 🌷🌷



i dag ska jag på intervju / möte på kommunhuset kl 10 , jag ska ta en ny klient och vid 11 blir det lunch med inkan 


Sen måste jag nog hem och sova en timme för att inte somna kl 18 i kväll hahaha 

Även Kalle ska bli kontaktperson åt kommunen och han ska också på intervju kl 13 i kommunhuset i dag / lycka till 👍


Önskar er en fin fredag / M 


Kommentarer
Postat av: Annica

❤❤❤ Styrkekram

2017-01-27 @ 12:04:14
Postat av: Annica

❤❤❤ Styrkekram

2017-01-27 @ 12:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0