Hej måndag 9/1

Tjo 


Satte mig precis i soffan , jag var på FT 8.30-16 och sen vart det stressens morsa hem för jag hade lovat syrran att låna min tvättstuga !  självklart  hade jag glömt nycklarna på jobbet men som tur är så har jag en snäll gubbe som åkte och hämtade dom

det vart tvättstugan 16.30-19 och matlagning och nu satte jag mig för att kolla farmen avsnitt 2 






Till lunch i dag gjorde en ungdom gratinerad ravioli med en spicy tvist 


Gottigott 

Nu säger jag bye bye 
I morgon kör jag bussträning med ungdom och massa annat 

     Kram på er // IA 


Kommentarer
Postat av: Annica

Tack för att jag fick tvätta i din stuga. Kram ❤❤❤

Svar: no probbs
Maria Höglund

2017-01-09 @ 20:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0