Ingen ström

Hej 


Mellan kl 20-23 i kväll stänger vattenfall av all el !! 
Dom ska uppdatera och förnya elen i området 

Varför stänga av på kvällen ??

Kan dom inte göra det på dan när man är på jobbet och skolan ??

Suck 

Ja ja 

Förövrigt en bra dag med alldeles för mycket gott gott 

På jobbet vart det våfflor och kärleksmums 
Sockerbomber båda 2 😏😏

Städningen fortsätter på jobbet
I dag skurade jag alla stolar 👍


Medans morsan sliter så tar Sune sig en tupplur i soffan ( smunk) 


När jag väl kom hem så gjorde jag en stor köttgryta med allt jag hade hemma i grönsaksväg 
Det vart ok 🍴


Nu hoppas jag att jag hinner se farmen innan dom klipper elen 


God natt vänner // Maria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0