Söndag kväll

Å så var den här långa helgen slut...
Ny jobb vecka väntar
 
Jobb måndag - Torsdag och på Fredag drar jag och några tjejer till Mariefred.
 
Vi ska hälsa på Annicka B.
Det blir massa prat, mat, snacks och vin såklart.....
ska bli kul med en tjej kväll............
 
I dag lagade jag bacon lindad fläskfilé med ris.
och så tvättade jag hela min säng, sängkläder + överkast och prydnadskuddarna som ligger i sängen.
 
I morgon fyller min Lilleman 19 år (läs vuxna son)
 
Min mamma sa alltid att
-  vilken tur att Max fyller den 26:e varje år för då har du iallfall alltid pengar kvar av lönen
 
tyvärr sa hon tvärtom när Kalle föddes
då lät det så här
 
- Usch vad jobbigt för Kalle att fylla år innan lön mitt i månaden  på årets fattigaste månad
 
så sant, det e fan inte skoj för Lilleman att fylla år den 16:e JANUARI
 
present kommer han få vänta med men jag ska i alla fall göra en paj
( han vill ha paj istället för tårta)
 
 
 
 Jag önskar er en fin kommande vecka med massa kärlek // Maria
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0