Tips från mig

Hej finingar


Onsdag i dag , jag har haft en bra dag på jobbet och det bästa av allt var att jobb mailen kom igång / tjoho 
Nu ska vi ( läs Kia) bara få igång en skrivare på kontoret 😀

Kalle kom förbi jobbet på EM och vi promenerade hem i stormen , fy satan 
Motvind al the way !!! 
Kallt som Sören !!!


Jag tänkte tipsa om en väldigt god färdig soppa som vi åt till lunch i dag på FT 

Toscansk tomatsoppa ( keldas) 
Sjukt god och kryddig smak 


Testa den ....


Den kommer även passa till en god pastasås om man har den som grund och tillsätter tex lite kyckling och annat gott gott

Nu väntar jag på att Telia ska ringa upp mig 
Dom strular med sina tjänster och jag e arg 

    All kärlek // Maria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0