Tisdag

Hej på er

Jag kom precis hem , har varit på lite ärenden ! 

Det var en bra dag på jobbet 
Vi fortsatte med fix i villan 
Alla fotöljerna dammsögs, tvättades och sprayades 

Alla plastblommor plus krukor duschades och det var verkligen på tiden 👍

Vi lagade kyckling med pesto med spagetti 
🍴

Nu ska jag börja värma middagen , det blir rester i vanlig ordning (😏) 

Och sen blir det tvätt och farmen 


Jag har en klump i magen och jag vet ej varför ?? Orolig för något men kan inte riktigt ta på det !! 

  Önskar er en fin kväll // Maria 

 


Kommentarer
Postat av: Carina

Jobbigt med klump i magen.
Hoppas det går över.
Kram Carina

2017-01-24 @ 18:20:20
Postat av: Anonym

Va flitiga ni är,vad sprayar ni sofforna med

Svar: Rödsprit / kram
Maria Höglund

2017-01-24 @ 20:59:26
Postat av: Maria

Hej
Vi sprayar textilier med rödsprit

2017-01-24 @ 21:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0