Tur med ungdom / rollersnbowlers

Hej 


En bra dag 😍

Jag har varit på ärenden med en ungdom i dag  
Det vart vårdcentralen och prover, vi var på  Apoteket och vi avslutade med lunch på donken , jag var även på
Nya rollersnbowlers och tittade på lokalen 
Shit vilket grymt ställe 

Kul att det har kommit ett sånt ställe till Haninge 👍

Vi är ett stort gäng som Ska dit vid löning i februari , bord är bokat för det är jättelång väntetid plus att vi ska åka rullskridskor innan maten , det kan ju bli en syn för gudarna 😂😂😂
Längtar 




Bilden längst ner är golvet för rullskridskor 

Disco lampor och bra musik 👍

Nu ska jag göra gräddsås , jag har kokat stek och nu är buljongen färdig 
Hungrig som faaaaaan 🍴🍴

All kärlek / M 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0