Ytterligare en bra dag

En väldigt bra dag. Fått massa gjort så som städning, ommöblering och möten på FT
Vi har ätit gott (chefen gjorde god pizza)
 
efter jobbet promenerade jag hem men det var en helvetets promenad, dels så hade jag sjukt ont i ryggen, det bara kom och sen när jag passerade konsum i Vendelsö så var det någon jävel som smällde en bomb/smällare så Sune höll på att dra omkull mig men jag lyckades parera fallet och sen hade han panik hela vägen hem så det var en fight i sig.
 
I vanliga fall när det smälls så är vi i närheten av mitt hus och då släpper jag honom alltid så han kan springa hem men i dag gick vi ju längst hela Tyrestavägen med massa bilar så det gick ju inte.
Genomblöt när jag kom hem.
 
Dagens bästa är ordet (Fack ) som beskrevs på engelska och som kunde tolkas som fuck   HAHAHA KIA, DU E FÖR SKÖN..... ASGARV.
 
 
Nu har jag gjort en köttfärssås, Jag ska fråga Kalle om han vill äta med mig så vi hörs.....
 
 
 
 
                        HAHAHAHA    BYE BYE //  Maria
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0