Åkt hem

Kenneth och Sussi var över för någon timme sen , Zappa vart glad att träffa sin matte & husse !


Vi tog en promenad och dom berättade lite om sina dagar i Kroatien 

Dom hade haft det underbart ❤️👍

          Hej då - ses snart igen 


Det har varit fullt upp i dag plus att jag sett 4 ansnitt på power 

Jag har varit hos Max och Sandra och skapat Google konto och you tube konto på kvällskvisten 
Söta Madde var också där ( Sandras syster) 

Nu måste jag bara lära mig hur jag lägger video på bloggen ???? 

Någon som kan ???? 

Vi satte upp 2 tavlor från studenten på Kalles vägg i kväll 

En fotoram som syrran var snäll och gjorde till Kalle med bilder från studenten 

Och den vita coola tavlan som min svägerska Sussi gjort 


Nu måste jag sova , jag har varit vaken sen 4 och i morgon ska jag upp 5.30 


Natt natt 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0