Åren går

Jag och H träffades 1983 , vi var tillsammans när vi var 14 år 

Min första kärlek ❤️

I år har vi känt varandra 34 år och vart tillsammans den 2:a gången i mer än 23 år 

Herregud vad åren går 

Barnen har blivit 25 och 19 år ( i år) 

Förhållandet är verkligen inte det lättaste alla gånger 
Många tankar hit & dit 

Men det är snart dax för oss att börja leva 
Sätta oss själva i första hand nu när barnen är stora 

Det finns många saker vi vill förändra men som sagt , vi väntar in 2018 så får vi se vad som Händer med allt 




Hur som helst så är kärleken störst och värd att kämpa för alla gånger 


Den här killen och jag har gått igenom så sjukt mycket och gjort massa skoj och här råder verkligen regeln i nöd & lust trots att vi inte är gifta 

Motgångar och medvind 

     Du & jag ❤️❤️❤️


Kommentarer
Postat av: Carina

Kärleken övervinner allt,om den är äkta.
All lycka och kärlek till er <3
Kram Carina

Svar: Tack Carina ❤️
Maria Höglund

2017-07-12 @ 12:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0