Fredag

Hej 


Har hunnit massa på förmiddagen 

Promenad med Sune 
Storhandlat
Träffat Max en kvart 😂
Jobbat
Gjort korv stroganoff
Städat
Skött om mina blommor 

Nu ska jag äta lunch 

Det blir en konstig helg 

H jobbar lördag och jag söndag 
Men ja ja 


I dag släpper kygo en ny remix ( Tired) så bra 

Vad ska ni göra i helgen ? 


Förresten 
Drömmen någon gång skulle vara ett stort snyggt kök som man får designa själv 
Och där man får plats med ett matbord där man lätt kan sitta 8 st 

Och då vill jag defenetivt ha en sån här på bänken 



Hur coolt och snyggt / Love it 👍

Perfekt för Champagne och snygg inrednings detalj 

Om man inte vill ställa skumpan där så kan ju kryddväxter eller blommor stå där tex 

Vi hörs senare / trevlig helg ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0